وبلاگicon

خدمت به مردم عبادت است

نت استارت، راهنمای کسب و کار در اینترنت

در این بلاگ تمامی مطالب وبلاگ قبلی به همراه مطلابی تازه تر و جدید تر به شما ارائه خواهیم داد؛هم چنین در این بلاگ نرم افزارهای کاربردی نیز قرارخواهد گرفت.با آرزوی موفق شدن شما در زندگیتان.

بایگانی

راه های مختلف جهت جذب ترافیک بالا برای بلاگ

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۲۷ ب.ظ

در این مطلب می خوام به راه هایی بپردازم که می تونه توی جذب ترافیک بالا برای سایت یا بلاگی باشه.

مطالب خود را بروز کنید.

همیشه در کوشش باشید که مطالبتون بروز  باشه و هر 2 روز یک بار مطالب بلاگ خود را بازنویسی کنید.این روی جذب بازدیدکننده ی ثابت تاثیر زیادی داره؛چون اگه شما 1 ماه به سایتتون سرنزنید دیگه هیچ بیننده ای به بلاگ شما نمی یاد چون شاید در ابتدا شما بازدیدکننده ی ثابت داشته باشید به همین ترتیب اون رو هم از دست می دید.

جلب اعتماد بازدیدکننده.

همیشه سعی کنید مطالبتون دست نویس باشه تا بیننده به تازگی مطالب در بلاگ شما پی ببره ؛ چون اگه شما تازه به رتینگ گوگل اومدید شاید بیننده از شما زودتر عمل کرده و مطالب سایت های معروف یا منبع ها را مشاهده می کند شما هم از اون منابع استفاده کرده و اون مطالب رو کپی کردید و هیچ زحمتی نکشیدید تا مطلب رو تغییر بدید یا منبعشو بنویسید اینطوری بیننده دیگر به بلاگ شما نمی یاد.بسیاری از وبلاگ نویسان مبتدی منبع اصلی رو هیچ وقت نمی گن تا مبادا از بازدیدکننده هاشون کم شه این طور چیزی نیست بلکه بینندگان به شما اعتماد می کنند و بیشتر به بلاگ شما می آیند.یکی از روش هایی که می تونید به جای کپی جایگزین کنید مطلب رو بخونید سپس اون رو خلاصه کنید ولی بهش مطالبی هم اضافه کنید همین کاری که من دارم می کنم.اگه می گید فقط باید کپی کنیم و منبع شو بنویسیم سخت در اشتباهید ؛ چون گوگل هیچ امتیازی به مطالب کپی شده نمی ده؛همیشه این رو بدونید مطلب شما باید همیشه به گوگل جالب باشد نه شما!چون گوگل هم بسیار هوشمند شده و می تواند تفاوت بین سایت  کپی کننده و نویسننده رو بدونه.

کوتاه نویسی:

همین طور که می دونید که مقاله ی خوب اینه که اگه هم صفحاتش کم باشن ولی همیشه منظور خود را به بازدیدکننده رو می رسونه.همیشه بیننده های سایت هایی بیشتر استش که به کوتاه نویسی و دست نویسی و از همه مهم تر به رساندن منظور خود به بیننده می کوشند خوب مسلماً می تونیم فرق یه سایت کپی کننده رو با یه سایت نویسنده بدونیم.

تفاوت های اساسی بین مطالب اصل و کپی:

  1. مطالب کپی شده بدون هیچ تغییری می باشند چون فرق بین قالب یا ساختار CSS سایت ها بوده پس مطلب ها هم در سایت هایی که مطلب رو کپی می کنند درهم و برهمه!
  2. اگه همون موضوع رو توی گوگل بنویسید گوگل نتایج دیگه ای رو می یاره که همون مطلب هستن ولی چرا همون سایت نیست؟!چون گوگل دارای یک خزنده ی بسیار هوشمند بوده و به مطالب کپی هیچ امتیازی در ریتینگش نمی ده!
  3. اگه مطالب دارای تصاویری باشند و تعلق داشته باشند به یک سایت منبع یا معروف و معتبر حتماً در گوشه ای از تصویر اسم سایت خودشون رو نوشتن.
این تفاوت ها تفاوت های اساسی هستند.

تبادل لینک:

اگه دقت کرده باشید همیشه سایت های معروف با یک دیگر تبادل لینک دارند و این توی جذب ترافیک بسیارکار آمد است چون می تونند از مطالب یک دیگر به اجازه ی هم استفاده کنند نه اینکه کپی برداری کنند.

انتخاب تصاویر مناسب:

اگه شما هم مطالبتون دست نویس هستش اونوقت باید دقت کرده باشید که تقریباً 25% مفهوم یه مقاله رو تصاویر مرتبط با مقاله می رسونه پس باید در انتخاب تصاویر بسیار دقت کنید.تا بیننده هم با مطلب و تصویر و موضوع خوب ، بتونه موضوع شما رو درک کنه.


  • فرزام بورجردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی